Våre Retningslinjer
Hos Celestia Nails går vi langt for å sikre at våre verdsatte kunder får den beste opplevelsen mulig, fra det øyeblikket de går inn dørene våre, til de forlater vår enestående neglesalong. Vennligst ta et øyeblikk til å lese gjennom våre retningslinjer, slik at du forstår våre prosedyrer. Hvis du har noen spørsmål, er det bare å ta kontakt, så hjelper vi deg gjerne.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|
Avbestillinger
Hos Celestia Nails gjør vi vårt beste for å sikre at alle dine behov blir ivaretatt. Hvis du trenger å avbestille eller endre timen din, gi oss beskjed. Dersom du informerer oss mindre enn 24 timer før avtalt tid, må vi ta et administrasjonsgebyr, og vi kan ikke garantere at vi kan finne en ny tid til deg. Ønsker du å vite mer? Ta gjerne kontakt.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|
Forsinkelse
Vennligst vær høflig mot personalet og andre kunder hos Celestia Nails, og vær oppmerksom på å møte til avtalt tid. Hvis du er mer enn 15 minutter forsinket, kan vi måtte ta et administrasjonsgebyr og reschedule timen din til et annet tidspunkt. Hvis du ser at du er i ferd med å bli forsinket, er det beste du kan gjøre å gi oss beskjed, slik at vi kan minimere forstyrrelser for vårt personale og andre kunder.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|